

Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy
1. vydání 2017
978-80-244-5236-4
Pedagogika
978-80-244-5236-4
Pedagogika
Popis
Předkládaná monografie popisuje rozvoj čtenářské gramotnosti a čtenářství u žáků elementárních tříd v závislosti na výukové metodě, kterou se žáci učí prvopočáteční čtení a psaní. Vzhledem k množství metod, kterými se elementární čtení a psaní vyučuje, se autoři zaměřili zejména na ty metody, které jsou nejfrekventovanější. Jedná se o metodu analyticko-syntetickou, metodu genetickou a alternativní metodu splývavého čtení. Prostřednictvím didaktického testu jsme zjišťovali čtení s porozuměním a orientaci v textu u začínajících čtenářů.
Detaily produktu
56 ks
- Autor
- Fasnerová, Martina, a kol.
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- čeština
- Typ publikace
- monografie
- Formát
- A5
- Kód
- 105500179
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
Dynamika dílčích funkcí u předškoláků a žáků ...
1. vydání 2018 978-80-244-5402-3 Pedagogika
Cena
0 Kč
Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ...
1. vydání 2020 978-80-244-5786-4 Pedagogika
Cena
149 Kč
Lidská pohybová determinanta v Rohrschachově ...
1. vydání 2016 978-80-244-4929-6, 978-80-244-5011-7 Psychologie
Cena
250 Kč
E/tele-testovací systém PSYCOMO pro hodnocení ...
1. vydání 2023 978-80-244-6338-4 Pedagogika
Cena
0 Kč