

Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ZŠ po prvním hodnoticím období podle současného kurikula
1. vydání 2020
978-80-244-5786-4
Pedagogika
978-80-244-5786-4
Pedagogika
Description
The presented monograph is the third in a series of monographs focused on the level of reading literacy of primary school pupils in their individual successive years. Its content follows the monograph with the title “Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy”, which was published in 2019. The reading literacy of third-year primary school pupils in connection with the curriculum was assessed in all monitored reading levels in the empirical part of the monograph. The theoretical part of the monograph is supplemented by topics that directly affect the reading literacy of primary school pupils, such as school climate, gender issues at school, but also the influence of a beginning teacher in the development of pupils’ reading.
Product Details
23 Items
- Author
- Fasnerová, Martina
- Co-author 1
- a kol.
- Publisher
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Language
- Czech
- Publication type
- monographs
- Format
- A5
- Reference
- 105500418
Customers who bought this product also bought:
Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých ...
1. vydání 2016 978-80-244-5061-2, 978-80-244-5062-9 Pedagogika
Price
180 Kč
Lidská pohybová determinanta v Rohrschachově ...
1. vydání 2016 978-80-244-4929-6, 978-80-244-5011-7 Psychologie
Price
250 Kč
Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku ...
1. vydání 2017 978-80-244-5236-4 Pedagogika
Price
100 Kč
Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora ...
1. vydání 2015 978-80-244-4716-2 Pedagogika
Price
0 Kč
Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku ...
1. vydání 2019 978-80-244-5610-2 Pedagogika
Price
139 Kč