Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání
1. vydání 2016
978-80-244-5061-2, 978-80-244-5062-9
Pedagogika
978-80-244-5061-2, 978-80-244-5062-9
Pedagogika
Popis
Monografie prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání. Autoři publikace se tomuto tématu věnují v širších souvislostech. V úvodních, teoreticky zaměřených kapitolách proto také sledují, jak se problematika čtenářských strategií promítá do obsahu a očekávaných výstupů stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, objasňují specifika rozvoje čtenářských strategií v prostředí internetu a přibližují možnosti rozvoje čtenářských strategií v období mladšího školního věku.
Detaily produktu
0 ks
- Autor
- Řeřichová, Vlasta, a kol.
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- čeština
- Typ publikace
- monografie
- Formát
- A5
- Kód
- 105500147
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
E/tele-testovací systém PSYCOMO pro hodnocení ...
1. vydání 2023 978-80-244-6338-4 Pedagogika
Cena
0 Kč
Dynamika dílčích funkcí u předškoláků a žáků ...
1. vydání 2018 978-80-244-5402-3 Pedagogika
Cena
0 Kč
Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ...
1. vydání 2020 978-80-244-5786-4 Pedagogika
Cena
149 Kč
Lidská pohybová determinanta v Rohrschachově ...
1. vydání 2016 978-80-244-4929-6, 978-80-244-5011-7 Psychologie
Cena
250 Kč