Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Tisk na objednávku

Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora rozvoje počátečního čtení a psaní u žáků s autismem nebo se zrakovým postižením

Výběr formátu knihy:
0 Kč

Počet

1. vydání 2015
978-80-244-4716-2
Pedagogika
Popis
Cílem textu je poskytnout AP alespoň základní návod, upozornit na možná úskalí, dodat podněty a doporučení k jejich práci, aby se v dané problematice co nejrychleji zorientovali a dále mohli v praxi navrhované metody aplikovat dle potřeb svého svěřence. Míra úspěšnosti přístupu a zaváděných postupů je samozřejmě závislá také na zkušenostech, odvaze, kreativitě a jiných vlastnostech, které by měl každý asistent pedagoga mít nebo by se jich měl snažit dosahovat. Obecně je třeba být při této práci trpělivý a empatický, umět se radovat i z drobných úspěchů, žáka za ně pochválit a podněcovat jeho další snahu. Pokud se vyskytnou obtíže, je třeba jim čelit a nenechat se odradit, hledat jejich příčiny, zavést optimální opatření a vyhodnotit jejich účinnost, což není vždy jednoduché.
99999987 ks
Autor
Pelánová, Veronika
Spoluautor 1
Janíková, Dana
Spoluautor 2
Páchová, Nasťa
Vydavatel
Vydavatelství Univerzity Palackého
Jazyk
čeština
Typ publikace
ost. odb. publikace
Kód
100500057