Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora rozvoje počátečního čtení a psaní u žáků s autismem nebo se zrakovým postižením
1. vydání 2015
978-80-244-4716-2
Pedagogika
978-80-244-4716-2
Pedagogika
Popis
Cílem textu je poskytnout AP alespoň základní návod, upozornit na možná úskalí, dodat podněty a doporučení k jejich práci, aby se v dané problematice co nejrychleji zorientovali a dále mohli v praxi navrhované metody aplikovat dle potřeb svého svěřence. Míra úspěšnosti přístupu a zaváděných postupů je samozřejmě závislá také na zkušenostech, odvaze, kreativitě a jiných vlastnostech, které by měl každý asistent pedagoga mít nebo by se jich měl snažit dosahovat. Obecně je třeba být při této práci trpělivý a empatický, umět se radovat i z drobných úspěchů, žáka za ně pochválit a podněcovat jeho další snahu. Pokud se vyskytnou obtíže, je třeba jim čelit a nenechat se odradit, hledat jejich příčiny, zavést optimální opatření a vyhodnotit jejich účinnost, což není vždy jednoduché.
Detaily produktu
99999987 ks
- Autor
- Pelánová, Veronika
- Spoluautor 1
- Janíková, Dana
- Spoluautor 2
- Páchová, Nasťa
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- čeština
- Typ publikace
- ost. odb. publikace
- Kód
- 100500057
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
Rovnováha a možnosti jejího hodnocení
1. vydání 2017 978-80-244-5260-9 Tělovýchova a sport
Cena
0 Kč
Pokročilé kreslení 3D výkresů v AutoCADu 2019
2. vydání 2019 978-80-244-5579-2 Informatika
Cena
0 Kč
Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora ...
1. vydání 2015 978-80-244-4715-5 Pedagogika
Cena
0 Kč
TETRECOM. Diagnostická pomůcka k rozpoznání ...
1. vydání 2022 978-80-244-6142-7 Učitelství
Cena
0 Kč
Bezpečnost v kontextu osob se specifickými ...
1. vydání 2023 978-80-244-6337-7 Pedagogika
Cena
0 Kč