Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora rozvoje počátečního psaní a čtení u žáků s mentálním postižením
1. vydání 2015
978-80-244-4715-5
Pedagogika
978-80-244-4715-5
Pedagogika
Popis
Metodický text je určen zejména asistentům pedagoga, přičemž inspiraci mohou čerpat i pedagogové, vychovatelé a rovněž rodiče žáků s mentálním postižením, ať už se jedná o žáky integrované, či žáky, kteří se chystají navštěvovat, nebo už dokonce navštěvují základní školu speciální. Cílem textu je přiblížit, jací žáci s mentálním postižením mohou být, jakým způsobem vnímají svět, co je baví, motivuje, povzbuzuje a jaké jsou možnosti práce s nimi. Co vše můžeme pro integrovaného žáka udělat, aby jeho učení nebylo jen mechanické, ale zábavné, hravé, aktivní a především funkční. Veškeré činnosti by měly bavit nejen žáka, ale i asistenta pedagoga nebo pedagoga samotného. Jde nám zejména o to, aby čas, který spolu tráví, byl obohacující pro všechny účastníky vzdělávacího procesu.
Detaily produktu
99999990 ks
- Autor
- Zouharová, Dana
- Spoluautor 1
- Farkašová, Lenka
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- čeština
- Typ publikace
- ost. odb. publikace
- Kód
- 100500059
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
Virtualizační technologie a jejich využití ve ...
1. vydání 2020 978-80-244-5736-9 Informatika
Cena
0 Kč
Quantitative Linguistic Analysis of Czech Sign ...
1. vydání 2020 978-80-244-5728-4 Filologie
Cena
0 Kč
35th IAS Meeting of Sedimentology: Book of ...
1. vydání 2021 978-80-244-5929-5 Geografie, geologie, mineralogie
Cena
0 Kč
Počítačové modelování pro technickou praxi – ...
1. vydání 2020 978-80-244-5739-0 Informatika
Cena
0 Kč