Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Česká média v časech korony

Výběr formátu knihy:
0 Kč

Počet

1. vydání 2022
978-80-244-6189-2
Publicistika
Popis
Publikace „Česká média v časech korony“ je rozdělena do dvou oddílů po třech kapitolách. První oddíl Koronavirové zpravodajství českých médií a jeho publika se věnuje zpravodajským obsahům, jejich recepci ze strany publik a jejich vybraným diskursivním konturám. Druhý oddíl Média a jejich uživatelé v čase pandemie se pak více než zpravodajství věnuje funkcím médií během pandemických situací (přičemž srovnává století od sebe vzdálené epidemie španělské chřipky a onemocnění covid-19) a chování uživatelů (včetně reprezentantů politických stran) v prostředí nových médií, resp. sociálních sítí. Ve svém celku by tak publikace chtěla nabídnout alespoň částečnou reflexi toho, jak se bezprecedentní situace, k níž v roce 2020 došlo, projevila v mediální produkci i v její recepci.
99999988 ks
Autor
Foret, Martin (ed.)
Spoluautor 1
Bartalosová, Věra
Spoluautor 2
Bílá, Anna
Vydavatel
Vydavatelství Univerzity Palackého
Jazyk
čeština
Typ publikace
monografie
Formát
A5
Rozměry
15 x 21 cm
Kód
102201250