Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Komunikace a prezentace

Výběr formátu knihy:
359 Kč

Počet

Poslední kusy skladem
3., aktualizované vydání 2023
978-80-247-0432-6
Psychologie
Popis
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení? V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Třetí vydání je doplněno o kapitolu o vývoji komunikace a o neotřelý pohled na naděje a rizika komunikace v současné společnosti. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe. ✓ Jak vzniká pozornost, zájem a důvěra ✓ Pocitový a hodnotový obsah sdělení ✓ Šíření informací a prevence vzniku fám ✓ Argumentace a zvládání námitek ✓ Komunikace v konfliktech a krizích ✓ Rizika moderní komunikace
2 ks
Autor
Plamínek, Jiří
Vydavatel
Grada Publishing
Jazyk
čeština
Typ publikace
Ost. odb. publikace
Formát
B5
Rozměry
17 x 24 cm
Kód
285500199