Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ZŠ po prvním hodnoticím období podle současného kurikula
1. vydání 2020
978-80-244-5786-4
Pedagogika
978-80-244-5786-4
Pedagogika
Popis
Předkládaná monografie je již třetí v řadě monografií, zabývajících se úrovní čtenářské gramotnosti žáků primární školy, a to v jednotlivých postupných ročnících. Svým obsahem navazuje na monografii pod názvem Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy, která vyšla v roce 2019. V empirické části monografie byla zjišťována čtenářská gramotnost žáků 3. ročníku základní školy v souvislosti s kurikulem ve všech sledovaných čtenářských rovinách. Teoretickou část monografie doplňují témata, která bezprostředně ovlivňují čtenářskou gramotnost žáků primární školy, jako je klima školy, problematika genderu ve škole, ale také vliv začínajícího pedagoga na rozvoj čtenářství u žáků.
Detaily produktu
27 ks
- Autor
- Fasnerová, Martina
- Spoluautor 1
- a kol.
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- čeština
- Typ publikace
- monografie
- Formát
- A5
- Kód
- 105500418
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
Vybrané ukazatele sociální zralosti osobnosti ...
1. vydání 2016 978-80-244-4844-2 Psychologie
Cena
375 Kč
Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku ...
1. vydání 2017 978-80-244-5236-4 Pedagogika
Cena
100 Kč
E/tele-testovací systém PSYCOMO pro hodnocení ...
1. vydání 2023 978-80-244-6338-4 Pedagogika
Cena
0 Kč