Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Tištěná kniha

Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ZŠ po prvním hodnoticím období podle současného kurikula

Výběr formátu knihy:
149 Kč

Počet

1. vydání 2020
978-80-244-5786-4
Pedagogika
Popis
Předkládaná monografie je již třetí v řadě monografií, zabývajících se úrovní čtenářské gramotnosti žáků primární školy, a to v jednotlivých postupných ročnících. Svým obsahem navazuje na monografii pod názvem Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy, která vyšla v roce 2019. V empirické části monografie byla zjišťována čtenářská gramotnost žáků 3. ročníku základní školy v souvislosti s kurikulem ve všech sledovaných čtenářských rovinách. Teoretickou část monografie doplňují témata, která bezprostředně ovlivňují čtenářskou gramotnost žáků primární školy, jako je klima školy, problematika genderu ve škole, ale také vliv začínajícího pedagoga na rozvoj čtenářství u žáků.
27 ks
Autor
Fasnerová, Martina
Spoluautor 1
a kol.
Vydavatel
Vydavatelství Univerzity Palackého
Jazyk
čeština
Typ publikace
monografie
Formát
A5
Kód
105500418