

Populární kultura v kontextu nových médií a jejich užívání
1. vydání 2020
978-80-244-5688-1
Literatura, literární věda
978-80-244-5688-1
Literatura, literární věda
Popis
Kniha je věnována studiu populární kultury a jejích příjemců. Nejprve nabízí krátký historický exkurs mapující postupné proměny chápání pojmů masová a populární kultura. Blíže se zaměřuje především na současná publika a jejich pozici potenciálních spolutvůrců mediálních obsahů. Pozornost je věnována i technologiím, které to umožňují (YouTube, Tumblr apod.). Naznačené perspektivy tvoří teoretický rámec, který je východiskem pro kapitoly druhého oddílu, které propojují výchozí kulturálních studia s dalšími oblastmi zájmu, jako jsou studia genderu, sexuality a studia fanouškovství.
Detaily produktu
22 ks
- Autor
- Foret, Martin (ed.)
- Spoluautor 1
- Jansová, Iveta (ed.)
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- čeština
- Typ publikace
- monografie
- Formát
- A5
- Kód
- 102201008