

(Bez)Mocní mediální fanoušci
1. vydání 2020
978-80-244-5680-5
Umění a teorie umění
978-80-244-5680-5
Umění a teorie umění
Popis
Kniha se zaměřuje na kategorii mediálních fanoušků a představuje osobnosti fanoušků prostřednictvím pro ně typických aktivit a praxe. V návaznosti na klasické práce fanouškovských studií (př. Henryho Jenkinse) byly předmětem zájmu právě aktivity a zavedené způsoby jednání vytvářející osobnosti fanoušků v pohledu odborné i laické veřejnosti. Teoreticko-kritické pasáže jsou doplněny explanačními úseky vycházejícími z případových studií zaměřených na dva seriálové počiny a jejich fanoušky. Tato díla byla vybrána z hlediska jejich signifikantní pozice v rámci tzv. femslash fanouškovských interpretací. Výsledkem knihy je nová teoretická typologie fanouškovských osobností z hlediska míry jejich aktivity a z hlediska jejich typických způsobů jednání.
Detaily produktu
57 ks
- Autor
- Jansová, Iveta
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- čeština
- Typ publikace
- monografie
- Formát
- A5
- Kód
- 102201007