

Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení – koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů
1. vydání 2019
978-80-244-5550-1
Informatika
978-80-244-5550-1
Informatika
Popis
Neustálý rozvoj informačních a komunikačních technologií, včetně jejich zavádění do vzdělávání, kladou stále nové požadavky na žáky i učitele informatických předmětů, kteří musí být připraveni na tento rozvoj reagovat. Předložená monografie se tedy pokusila poskytnout odpovědi na některé z otázek zaměřených na skutečnost, do jaké míry je možné rozvinout kompetence žáků či studentů v oblasti digitální gramotnosti a informatického myšlení, a jak je využití těchto přístupů a metod vnímáno ze strany učitelů informatických předmětů. V rámci popisované výzkumné práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020.
Detaily produktu
99999999 ks
- Autor
- Klement, Milan
- Spoluautor 1
- Bártek, Květoslav
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- čeština
- Typ publikace
- monografie
- Kód
- 105500319
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
Grafická komunikace – Zobrazování strojních ...
1. vydání 2021 978-80-244-5932-5 Pedagogika
Cena
0 Kč
Bioetika v charitativní práci - Bioethics in ...
1. vydání 2019 978-80-244-5676-8, 978-80-244-5884-7 Sociální práce
Cena
0 Kč