

Kreativní Olomouc DESIGN 4 / Creative Olomouc DESIGN 4
1. vydání 2022
978-80-244-6139-7
Umění a teorie umění
978-80-244-6139-7
Umění a teorie umění
Popis
Čtvrtý z edice katalogů DESIGN s podtitulem Kreativní Olomouc, jejímž prostřednictvím hodlá adekvátně propagovat elitní aktéry kreativních odvětví působící v Olomouckém kraji. Katalog nabízí texty v češtině i angličtině. Jedná se o explicitní podporu talentovaných umělců, firem a podnikatelů a pobídku směrem k veřejnosti, aby zohledňovala kvalitní lokální produkci s vysokou přidanou hodnotou a všímala si elitních kreativců působících v Olomouci a okolí, kteří si zaslouží důslednější ocenění. Obsahově edice čerpá z online databáze kreativních subjektů Kreativní Olomouc, jež sdružuje stovky kreativců, firem a institucí pro potřeby odborné veřejnosti, samosprávy, ale i široké veřejnosti poptávající produkty a služby od lokálních producentů.
Detaily produktu
99999993 ks
- Autor
- Bilík, Petr (ed.)
- Spoluautor 1
- Jendřejková, Michaela (ed.)
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- vícejazyčné
- Typ publikace
- sborník, katalog
- Kód
- 109900035
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
Teorie systémů – úvod do teorie informačních ...
1. vydání 2022 978-80-244-6109-0 Informatika
Cena
0 Kč
Předškolní vzdělávání v Dánsku (i v době Covidu)
1. vydání 2021 978-80-244-6126-7 Pedagogika
Cena
0 Kč