Kreativní Olomouc DESIGN 2 / Creative Olomouc DESIGN 2
1. vydání 2021
978-80-244-5881-6
Umění a teorie umění
978-80-244-5881-6
Umění a teorie umění
Popis
Druhý z edice katalogů DESIGN s podtitulem Kreativní Olomouc, jejímž prostřednictvím hodlá adekvátně propagovat elitní aktéry kreativních odvětví působící v Olomouckém kraji. Katalog nabízí texty v češtině i angličtině. Jedná se o explicitní podporu talentovaných umělců, firem a podnikatelů a pobídku směrem k veřejnosti, aby zohledňovala kvalitní lokální produkci s vysokou přidanou hodnotou a všímala si elitních kreativců působících v Olomouci a okolí, kteří si zaslouží důslednější ocenění. Obsahově edice čerpá z online databáze kreativních subjektů Kreativní Olomouc, jež sdružuje stovky kreativců, firem a institucí pro potřeby odborné veřejnosti, samosprávy, ale i široké veřejnosti poptávající produkty a služby od lokálních producentů.
Detaily produktu
99999994 ks
- Autor
- Bilík, Petr (ed.)
- Spoluautor 1
- Jendřejková, Michaela (ed.)
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- vícejazyčné
- Typ publikace
- sborník, katalog
- Kód
- 109900031
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
Jak psát závěrečnou práci (Zásady pro psaní ...
1. vydání 2019 978-80-244-5568-6 Pedagogika
Cena
0 Kč
PhD existence 14: Psychologie včera, dnes a ...
1. vydání 2024 978-80-244-6432-9 Psychologie
Cena
0 Kč
Grafická komunikace – Zobrazování strojních ...
1. vydání 2021 978-80-244-5932-5 Pedagogika
Cena
0 Kč
Profesní obraz školního speciálního pedagoga v ...
1. vydání 2020 978-80-244-5862-5 Pedagogika
Cena
0 Kč